Serwis zawiera 4221 fraz

Ujemny współczynnik załamania

Ujemny współczynnik załamania Obrobiliśmy juz ujemne temperatury bezwzlędne - to moze teraz z kolei warto by
sie zając ujemnym wspóczynnikiem załamania?

Może ktoś się zna i opowie? (bo ja zupełnie się nie znam).
...

Ujawnij swój głos

[Hot Topic] Lygrys Ujawnil Swoj Glos W Internecie

Lygrys brzmi jak calkiem normalny człowiek -_-
Komisarze UE ujawniają swój majątek "inni komisarze samochodów nie mają"-a po co im samochody-mają super...

Ujawnić prawdę

Kalisz: ujawnić prawdę o sprawie Olewnika !!!!!!!! O "ujawnienie prawdy" o zaangażowaniu w rozwikłanie sprawy porwania i zabójstwa Krzysztofa Olewnika zwrócił się do wiceszefa MSWiA Adama Rapackiego Ryszard Kalisz (SLD), b. minister spraw...

_PILNE !!! Proble z klasyfikatrem zawartości w IE
_PILNE !!! Proble z klasyfikatrem zawartości w IE Nie mogę otworzyć  żadnej strony WWW w IE 5.5. Program twierdzi iż uszkodzony jest klasyfikator  zawartości. Nie znam hasła opiekuna bo IE 5.5 PL pochodzi z BPH Jak to obejść....

_Prof. Tadeusz Iwiński współuczestnikiem zbrodni

_Prof. Tadeusz Iwiński współuczestnikiem zbrodni Komisja Praw człowieka ONZ oraz Rady Europy wielokrotnie odrzuciły rezolucję
potępiającą akty przemocy sił rosyjskich w Iczkerii-Czeczenii. Bardzo
negatywne opinie blokujące...

_Palestynskie dzieci przeciw EU i Danii_*

Zydzi celowo morduja Palestynskie dzieci! >>Artykul w 'The Guardian' sugeruje ze zoldacy izraelscy nie moga zaliczac
sie do ludzi, celowo mordujac dzieci Palestynskie. Opis wstrzasajacych
mordow na dzieciach Palestynskich...

_Playboy dla Indonezji ? Mully mowia nie i groza

Przesłuchanie indonezyjskiego mułły odroczone po prostu jego klamstwa przeszly ludzkie pojecie :-)
_mully iranskie GROZA __Brytyjczykom rakietami !! Dzikusom odbilo , groza calemu swiatu w tym Europie ! Czy nie czas
ukrocic zapendy...

_Praca_w_PKS_Grójec_

pracaw anglii z kieleckim "Orbisem" nie wyjezdzajcie do pracy z kieleckim odzialem PBP "Orbis" i wspolpracujaca z
nim jakas smieszna firma ze Starachowic, uwazajcie na pania Jole ze
Starachowic, wszystko o czym...

_POST dwuwymiarowa
Odczyt tablicy dwuwymiarowej z $_POST Witam Sprawa wyglada nastepujaco: mam tabele w ktorej dla kazdego wiersza wstawiam kilka checkboxow reprezentujacych kolumny. Konstukcja wymaga zeby traktowac te wiersze i kolumny jako indeksy tablicy dwuwymiarowej. Tak wiec...

_Pliki jednorodne i usuwanie danch
_Pliki jednorodne i usuwanie danch Cze Musze napisac program  w Turbo Pascalu oparty na pliku jednordnym ( taka niby baze danych)  i mam problem kiedy musze usunac jakis rekord z  pliku. Jak to zrobic? A jezeli ten rekord jest gdzies w srodku? Prosze tez na...

_PILMET Wroclaw -Jakim jest pracodawca?

_PILMET Wroclaw -Jakim jest pracodawca? Witam pieknie
Pytanie proste acz sensowne: Jakim pracodawcą jest PILMET z Wrocławia?
Jak traktuje ludzi nizszego wykształcenia a jak wyzszego?
Jak wyglada sprawa urlopow, socjalek...

_Porwania_w_Iraku__noz_w_gardlo_(islam_milosierny)

Jak Amerykanie walczą z porwaniami dzieci Zginelo 1,8 mln w 1984 a znaleziono 17 w ciagu kilku lat...
Nie podac jaki procen z tych 1,8 mln to porwani - to
kompromitacja GW. Albo swiadome epatowanie liczba 1,8mln - pewnie
porwan bylo...

YFZ 450 Osłona boków
Oryginalne przednie wahacze z osłonami do yfz 450 Mam do sprzedania oryginalne przednie wahacze z osłonami do yfz450.

stan: bardzo dobry (jeżdżone 5h)

tel. 603565574 mail: mikolajmusialowicz@o2.pl
...

YFAP20 Lark 35.1

Lark 35.0 i maga problem i prośba o pomoc Witam! Wczoraj kupiłem nawigację GPS z wgraną mapą Polski mapamap. Wszystko
fajnie działało ale coś poklikałem i się skasowało :| Pliki systemowe też.
Chciałem wejść na stronę larka i mapamap i coś...

YFZ 450 nie chce odpalic

Samochod nie chce odpalic - pomozcie.. :/ Mam starutkiego golfa I. Stal w garazu przez 1,5 miesiaca i teraz nie chce
odpalic - aku jest dobry, rozrusznik chodzi, ale na tym sie konczy..

Co moze byc przyczyna i jak go znow przywrocic...

YF Juventus

Prokuratorzy od Juventuru zwolnieni z funkcji biedne owieczki, w sumie wykonywali polecenia a przeciez wiadomo ze
Ungier=SB=WSI
callan w juventusie godny pozalowania szukalam szkoly jezykowej na FCE i trafilam do jakiejs...

JInternalFrame and JTextArea

Jinternet i komputer na Warniji Jek mózić na wciurkie zorti zzionzane z komputrym? Trudno je, bo ni łodda
łodpowiednich wskazówek ze strony janzykoznawców. To może samsi wymyśliwa?

Moje propozycje:
...

JIL Design

JIL Design Projektowanie Wnętrz i Aranżacja Wnętrz www.jildesign.pl
Witamy serdecznie,
Firma JIL Design zajmująca się projektowaniem wnętrz, zachęca do skorzystania
ze swoich usług, które pomogą Państwu zaoszczędzić...

JIMMY BUFFETT -- FLORIDAYS (1986)
[torrent] Jimmy Buffett License to Chill Jimmy Buffett License to Chill
Tego torrenta dodał użytkownik dcbratton,
opis torrenta oraz więcej informacji na temat tej pozycji znajduję się pod oryginalnym linkiem trackera: Jimmy Buffett License to...

JIMMY THACKERY & TOM PRINCIPATO: Partners in Crime
Skarga na Jimmy_Vexen i Tom_Carls Oskarżający: Vincent Carallo

Oskarżeni: Jimmy Vexen, Tom Carls

Powód: Miałem 4 wl. Owi panowie dzięki /mdc znaleźli mnie, bo stałem akurat i gadałem z ludźmi na ulicy (byłem w aucie). Gdy ich...

JI - profit?
JI - profit? Witam Ktoś pisał że w JI będzie profit na tych samych zasadach... Tak się zastanawiam - najtańszy abonament 10zł płacony poleceniem zapłaty to wychodzi 900 punktów co pół roku. Za to mam POP50 a za 1400 punktów 60minut w abo. Coś mi się widzi że będą spore zmiany w...

JIKA Ceramika

Umywalka z ceramiki na indywid. zamówienie - gdzie Szukam umywalki, która byłaby wykonana z ceramiki, ale nie umywalki
ceramicznej typu Koło, tylko takiej wykonanej przez ceramika na moje
zamówienie. Przejrzałam kilka ofert pracowni...

JIKOV 28-30

smutne 28-30 :( wrocilem z impreezy i chcialbym sie podzielic swoja opinia
mam 28 lat i jestem singlem poszukujacym drugiej polowy po tzw. toksycznym
zwiazku w ktorym tkwilem 6 lat.
otrząsnąlem sie wreszcie z tego i trafilem na...

JIM BEAM BUTELKA

Sprytny Jim Beam hmhm pychotka :))
JIM BEAM Jazz Live Był może już ktoś w Jim Beam-ie??Fajny lokal na nowo otwary po
jakimś czasie i organizuja koncety Jazz-ow na żywo Jim Beam czeski 1 litr - 70zł bo@polbox.com... !!! tani markowy alkohol !!! -...

JIU JITSU JUDO
Judo I Jiu-Jitsu? Witam Serdecznie. Chcialem sie dowiedziec czy w Czestochowie jest jakas sekcja judo i jiu-jitsu. Jezeli cos wiecie to porsze o konkrety tzn dane gdzie, o ktorej, kto prowadzi i jaki jest poziom. Bede wdzieczny. Pozdrawiam. Kamil judo, Jiu-Jitsu sztuka...

JIM BEAM VS JACK DANIELS

MMP vs Jack Daniels Miałem nie zakładać tego wątku ale zasłużyliście bo w 3 naszych turnieowych forach prowadzicie piękną polemikę wiec tu będziecie mieli pole do popisu:) no i każdy się będzie mógł wypowiedzieć co o tym myśli nie śmiecąc na turkowych wątkach :)....

JIMMY BUFFETT -- A WHITE SPORT COAT AND A PINK CRUSTACEAN (1
[torrent] Pepper-Pink_Crustaceans_and_Good_Vibrations-2008-pLAN9 Pepper-Pink_Crustaceans_and_Good_Vibrations-2008-pLAN9
Tego torrenta dodał użytkownik skater789,
opis torrenta oraz więcej informacji na temat tej pozycji znajduję...

JIT debuggen

[Visual Studio] JIT debugger

gdy próbuję zainstalować program wyskakuje mi okienko z takim komunikatem:

An unhandled win32 exception occured in AutoRun.exe[tu jakaś liczba]. JIT debugging this exception...


Strona 1 / 1511 , 2, 3, 4, 5 ... 151